Кошик
53 відгуків
+380 (97) 099-76-40
+380 (95) 470-64-44
Інтернет-магазин запасних частин МАЗ, КамАЗ, КрАЗ та силових агрегатів ЯМЗ
Кошик

Заміна теплообмінника пластинчастого типу на трубчатий (двігуні ЯМЗ V6 та V8 на МАЗ).

Заміна теплообмінника пластинчастого типу на трубчатий (двігуні ЯМЗ V6 та V8 на МАЗ).

З 2008 року у зв'язку з високим рівнем дефектності на V-подібних двигунах ЯМЗ припин встановлення теплообмінників пластинчастого типу в-во Автодизель, а для комплектації агрегатів використовують РМТ (базі рідинно-масляний теплообмінник) трубчастого типу.
Оскільки двигунів з пластинчатим ЖМТ було випущено не мало (це майже всі агрегати екологічного стандарту Євро 1 та 2 Євро, 2001-2008р.в.), то навіть станом на сьогоднішній день проблема заміни теплообмінника є, як кажуть, «на слуху». Хтось до цього питання не приходив по причині малого ресурсу техніки (як правило на автомобілях з цією проблемою зустрічаються після 200тис. км пробігу), хтось не перестає змінювати годину від годині самі елементи, аргументуючи це всім знайомою фразою - «таке як було, таке і буду ставити» чи «як конструктора задумали , так і повинно бути», але оскільки сам завод визнавши недосконалість конструкції РМТ такого типу, то рано чи пізно автомобілісти приходять до розуміння того, що заміну даного вузла необхідно все ж таки робити. Тім більше, що з практики заміну елементів в пластинчастому ЖМТ рекомендують робити в парі (на V8), тобто при виході з ладу одного елемента - міняти обидва, а це у фінансовому плані складатиме 70-80% вартості РМТ трубчастого типу, який є значно надійнішим та простішим в експлуатації. Також варто взяти до уваги той факт, що на ринку запчастин, на сьогодні, є великою проблемою деталі пластинчастого РМТ (патрубки, корпус, кришки, плита, елементи на 12 ребер) за виключенням хіба-що елементів 238Б.

Отже, заміна ЖМТ на ЯМЗ 6V:
Установка РМТ пластинчастого типу

4_1.jpg

Установка РМТ трубчастого типу

4_2.jpg

 

 

Для установки трубчастого теплообмінника (замість пластинчастого) на двигунах ЯМЗ 236 необхідно наступні деталі:
 
1. Теплообмінник 7601.1013600
4_3.jpg

2. Відвідний Патрубок 7601.1013732 (7601.1013734)
4_4.jpg

УВАГА!!!

Комплектації теплообмінників для МАЗ: 
7601.1013600, (-02) – з алюмінієвою кришкою, для 6V;
7601.1013600-03 – з пластмасовою кришкою для 6V ;
7511.1013600 – з алюмінієвою кришкою, для 8V;
7511.1013600-02 – з пластмасовою кришкою 8V.

Комплектації теплообмінників для УРАЛ (не взаємозамінні з комплекту. для МАЗ): 
7601.1013600-12 – з алюмінієвою кришкою;
7601.1013600-13 – з пластмасовою кришкою.

Патрубки які використовуються для ЖМТ на УРАЛ: 
Пластинчастий РМТ - підвідний Патрубок 238БЕ-1013724
- відвідний Патрубок 236Н-1013732-А
Трубчатий ЖМТ - підвідний Патрубок 7601.1013724
- відвідний Патрубок 7601.1013732 (7601.1013734)

Заміна РМТ на ЯМЗ 8V:        
Теплообмінник 7511.1013600(-02) – 1шт
відвідний Патрубок 7511.1013734 – 1 шт

Додатково: 
Для з'єднання єднання патрубків та корпусу теплообмінників рекомендується використовувати силіконові патрубки в-ва ГК «ХОРС» (238Б-1013740) в кількості 2шт, а також болти М12х1,25-6дх95 в кількості 4шт для кріплення до блоку двигуна (для пластинчастого використовували М12х60х1,25).

Консультанти ТОВ «ТД Чорметремонт» завжди готові надати Вам необхідну інформацію про ціну та наявність на складі підприємства вищенаведених деталей для ефективного проведення ремонту Вашої техніки.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner