Обслуговування передніх і задніх ресор МАЗ
Обслуговування ресор МАЗ 500, 4370, 5516, 5440
Ресора – найважливіший елемент підвіски сучасного автомобіля вантажного типу.
Агрегат прослужить вам довго, якщо будете дотримуватися нескладних правил по обслуговуванню запчастин.
Загальні рекомендації
Якщо ви недавно купили ресору на МАЗ або зробили її ремонт, подбайте про ретельної змащення пальців, які встановлюються кронштейни.
Крім цього виконуйте регулярно:
- Перевірку надійності кріплення всіх ресор МАЗ 500;
- Змащування листів;
- Огляд вкладишів кронштейнів і їх кріплення;
- Перевірку взаємного розташування агрегатів;
- Зіставлення моменту затяжки (в передніх ресорах на МАЗ він повинен не перевищувати 45 кгс-м, а в задніх – 64).
Як тільки ви помітили, що елемент починає скрипіти ― терміново змастіть його, краще вибрати графітову.
Підніміть свій вантажівка, акуратно звільніть агрегати.
Обслуговування ресор МАЗ 500 – особливості
Регулярне ТО підвіски ― це поетапне виконання наступних моментів:
- Перевірка всіх затяжок;
- Огляд кріплень кронштейнів, драбин.
- Особливу увагу зверніть на з'єднання встановлених шарнірів стяжок і штанг, сезонній зміні масла в балансире ресори на МАЗ зубреня.
Мастило підтікає на вісь? Замініть сальники, перевірити затягування всіх болтів, купіть нові прокладки. Тільки так ви позбавитеся від течі масла.
Особливості ремонту ресор МАЗ 4370, 500, 5516 і 5440
При нерегулярному обслуговуванні агрегатів з часом на поверхні запчастин виникають сколи, тріщини. Згодом поломки призводять до ремонту задніх ресор МАЗ.
Його етапи:
- Спочатку вантажівка зупиняємо за допомогою ручного гальма;
- Монтуємо упори;
- На драбинах послаблюємо гайки;
- Приступаємо до поетапного демонтажу задніх і передніх ресор МАЗ.
Для цього:
- Монтуємо під підвіску лонжерон, попередньо знявши за допомогою домкрата колесо;
- Для передньої підвіски необхідно демонтувати амортизатор, а після і колесо;
- У передніх ресорах МАЗ відвертаємо всі кріпильні елементи, підкладаємо спеціальну підкладку під поверхню встановленого барабана;
- Акуратно опускаємо вибраний раніше домкрат. Таким чином ви звільните поверхню балки від встановленої ресори МАЗ 4370 до повної посадки барабана;
- Демонтуємо клин, який закріплює палець. Тільки після цього його вибиваємо акуратно, виводимо вушко;
- Демонтуємо ресору на МАЗ зубренок або 4370, 500, 5516.
Якщо ви виявили поломку листа – елемент радимо терміново замінити новим з нашого каталогу. Також не забудьте, що при складанні деталі гайки драбини МАЗ для закріплення вушка затягують.
Втулки і кілька пальців також усувають, якщо утворився зазор становить більше двох міліметрів.
Заміні підлягають при сильному зносі і наступні елементи:
- Бічні і верхні вкладиші;
- Хомути;
- Кронштейни задніх ресор МАЗ (при наявності тріщин, знос всіх отворів).
Усадка передніх, задніх ресор МАЗ
Саме цього моменту приділяйте саме підвищену увагу.
Справа в тому, що якщо в правих і лівих ресорах не дотримується принцип рівномірності, прискорюється знос деталей.
Отже, якщо показник усадки перевищує більше п'ятнадцяти міліметрів, агрегати слід замінювати.
Установка ресор на МАЗ зубренок
Монтуємо агрегати в порядку, зворотному демонтажу. При встановленні обов'язково виконуйте всі правила, про які ви дізналися вище.
Головне – якщо агрегат не підлягає заміні, слід купити ресору МАЗ нового зразка. Деталь не тільки прослужить довгі роки, але і забезпечить плавність ходу автомобіля.
- Как установить ПГУ МАЗ? Инструкция по заменеПосле установки ПГУ МАЗ необходимо сделать прокачку системы.Повна версія статті